ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M9540T ظرفیت 9 کیلوگرم

از {{model.count}}
تعداد
نوع
با خیال راحت خرید کنید ، موجودی و قیمت های نیک اندیش به روز می باشد .
در صورت نیاز به تعداد بیشتر از کالا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .
فروشنده فروشنده: نیک اندیش
آماده ارسال ناموجود
20,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M9540T با ظرفیت 9 کیلوگرم یکی از محصولات  محبوب در دسته‌ی لباسشویی است. این ماشین با داشتن ویژگی‌های برتر و عملکرد  قوی، قابلیت شستشوی لباس‌های شما را بهبود می‌بخشد. یکی از ویژگی‌های  برجسته این ماشین لباسشویی، ظرفیت آن است. با ظرفیت 9 کیلوگرم، این ماشین  می‌تواند بیشتر لباس‌ها را در یک بار شستشوی کامل جا دهد، که به شما آسانی و  صرفه‌جویی در زمان و انرژی کمک می‌کند. دیگر ویژگی‌های مهم این ماشین  لباسشویی شامل برنامه‌های متنوع شستشو است. با وجود مجموعه‌ای از  برنامه‌های مختلف شما می‌توانید برنامه‌ای را انتخاب کنید که بهترین نتیجه  را برای لباس‌های خود بدهد. دستگاه یک موتور تسمه ای قدرتمند و بی صدا  دارد. این به معنای این است که زمان استفاده از ماشین لباسشویی شما با  کمترین نویز مواجه خواهید بود. ماشین لباسشویی GWM-M9540T دارای برنامه خاص  شستشوی لباس‌های رنگی (Colors)، برنامه شستشو در شب با صدای کم و حرکات  آرام دیگ (Night Wash) و انجام شستشو در زمان دلخواه (Time Delay) است.

دستگاه نمایش وضعیت

نشانگر LED 

نوع مخزن

درب از جلو 

نوع موتور

تسمه‌ای 

سرعت چرخش موتور

۱۴۰۰ دور در دقیقه 

ظرفیت دیگ

۹ کیلوگرم 

جهت بازشدن در

به سمت راست 

میزان مصرف آب

میزان مصرف برق

A+++ 

شناسه

۲۹۰۰۳۱۷۸۰۷۲۱۸ 

سایر توضیحات

- گريد انرژي: A+++ - رتبه مصرف آب: C - مشخصات موتور:  مجهز به موتور Brushless هوشمند با تکنولوژی ECO Power Inverter  - تعداد برنامه: ۱۶ -  تعداد آپشن تکمیلی برای شستشو: ۷ -  قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو  -  برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر (Lingerie Care)  -  برنامه شستشوی سریع (Go Quick)  -  طراحی ارگونومیک(متناسب با بدن)  -  برنامه اختصاصی جهت شستشوی قدرتمند اقلام بسیار کثیف Strong Wash  -  قابلیت از بین بردن انواع لکه‌ها (Stain)  -  مجهز به برنامه شستشوی لباس کودکان (Baby Care)  -  برنامه خاص شستشوی لباس‌های رنگی (Colors)  -  برنامه شستشو در شب با صدای کم و حرکات آرام دیگ (Night Wash)  -  انجام شستشو در زمان دلخواه (Time Delay)  

ارتفاع

۸۵ سانتی‌متر

عمق

۵۸ سانتی‌متر

پهنا

۶۰ سانتی‌متر

ابعاد

 ۸۵.۰x۵۸.۰x۶۰.۰

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...