ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L808W ظرفیت 8 کیلوگرم

از {{model.count}}
تعداد
نوع
با خیال راحت خرید کنید ، موجودی و قیمت های نیک اندیش به روز می باشد .
در صورت نیاز به تعداد بیشتر از کالا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .
فروشنده فروشنده: نیک اندیش
آماده ارسال ناموجود
20,200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی بادوام و با کیفیت هستید، مدل GWM-L808W از  برند جی پلاس یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. جی پلاس به‌عنوان یکی  از برندهای معتبر در زمینه ساخت ماشین لباسشویی شناخته‌شده‌است و با ارائه  محصولات با کیفیت بالا و طراحی زیبا، جایگاه خود را در بین برندهای معروف  جهانی حفظ کرده است. ویژگی‌های برجسته محصول عبارتند از: ماشین لباسشویی مدل GWM-L808W از برند جی پلاس با ظرفیت 8 کیلوگرم و سرعت  1400 دور در دقیقه چرخش موتور، می‌تواند به بهترین شکل لباس‌های شما را  تمیز کند. دارای قابلیت بخارشو که می‌تواند لباس‌های شما را عمیق‌تر تمیز کند. می‌توانید در طول فرایند شستشو، لباس اضافه کنید. دارای قابلیت ضد آلرژی که می‌تواند باکتری‌ها و عوامل آلرژی را از بین  ببرد. این ماشین لباسشویی با قابلیت از بین بردن انواع لکه‌ها، می‌تواند لباس‌های  شما را تا حد زیادی تمیز کند. همچنین با داشتن برنامه شستشوی سریع در 30  دقیقه، برای اوقاتی که در فشار زمانی هستید، بسیار مناسب است. با خرید این  محصول، شستشوی لباس برای شما آسان‌تر خواهد شد.

نوع مخزن

درب از جلو 

سرعت چرخش موتور

۱۴۰۰ دور در دقیقه 

ظرفیت دیگ

۸ کیلوگرم 

جهت بازشدن در

به سمت چپ 

شناسه

۲۹۰۰۳۱۷۸۰۷۱۶۴ 

سایر توضیحات

     مجهز به نمایشگر لمسیLED     دارای درب بزرگ مشکی کروم     دارای ۱۴  برنامه شستشوی اصلی و ۶  برنامه تکمیلی     برنامه جهت شستشوی لباس کودکان با قابلیت بخار KidsWear Steam     برنامه شستشو در شب با صدای کم Night Wash     مجهز به ۶ حرکت مختلف در زمان شستشو     برنامه از بین بردن انواع لکه Stain Wash     مجهز به انجام شستشو در زمان دلخواه Time Delay      

ارتفاع

۸۵ سانتی‌متر

عمق

۵۶ سانتی‌متر

پهنا

۶۰ سانتی‌متر

ابعاد

۶۰x۵۶x۸۵ سانتیمتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...