یخچال و فریزر دوقلو 30 فوت جی پلاس مدل GRF-M2720

از {{model.count}}
تعداد
نوع
با خیال راحت خرید کنید ، موجودی و قیمت های نیک اندیش به روز می باشد .
در صورت نیاز به تعداد بیشتر از کالا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .
فروشنده فروشنده: نیک اندیش
آماده ارسال ناموجود
46,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

یخچال و فریزر دوقلو 30 فوتی جی پلاس مدل GRF-M2720 از یک انتخاب عالی برای نیازهای خانه و آشپزخانه شما است. این یخچال دارای ظرفیت 30 فوت است که به شما فضای کافی برای نگهداری بزرگترین میزان مواد غذایی را می‌دهد. شما می‌توانید میوه‌ها، سبزیجات، نوشابه‌ها، لبنیات و سایر مواد غذایی را به راحتی در آن نگهداری کنید. این محصول یک یخچال و فریزر دوقلو است، به این معنی که می‌توانید از فضای یخچال و فریزر به طور جداگانه استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد مواد غذایی تازه را در یخچال و مواد یخچالی را در فریزر نگهداری کنید. یخچال GRF-M2720 نمودار مصرف انرژی A++ داشته که سبب می‌شود مصرف انرژی به حداقل برسد. این نه تنها به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق خانه شما کمک می‌کند بلکه به حفظ محیط زیست نیز کمک خواهد کرد. این یخچال و فریزر با طراحی ساده و زیبا و قابلیت انطباق با دکوراسیون هر آشپزخانه‌ای کامل می‌شود. با باز شدن آرام درب‌ها و قفل‌های محافظ، در استفاده روزمره آسودگی و سهولت را تجربه خواهید کرد.

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

۳۵۱ لیتر

تعداد طبقات یخچال

۴ عدد

تعداد طبقات درب یخچال

۴ عدد

مشخصات فریزر

گنجایش فریز

۲۵۰ لیتر

تعداد طبقات فریزر

۴ عدد

تعداد طبقات درب فریزر

۴ عدد

تعداد کشوی فریزر

۱

مشخصات کلی

نمودار مصرف انرژی

A++

وزن

۱۵۵ کیلوگرم

گنجایش کل به فوت

۳۰

ارتفاع

۱۸۶ سانتی‌متر

عمق

۷۰ سانتی‌متر

پهنا

۶۰ سانتی‌متر

نوع مقاومت در برابر برفک

نوفراست

سایر ویژگی‌ها

- نورپردازی لامپ یخچال : LED - آبسردکن - یخساز نیمه اتومات - صفحه نمایش - فیلتر تصفیه آب - سیستم خنک کننده سریع - سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow - محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی - تکنولوژی بدون برفک No Frost - امکان سرمایش سریع در یخچال (Quick Cooling) - کمپرسور هوشمند اینورتر - آبریز دستی Water Dispenser - عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان (Holiday) - محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی نمایشگر LED فناوری انجماد سریع- Super freezing فناوری سرمایش سریع- Super Cooling قابلیت باز شدن درب از هر دو سمت آبریز متصل به آب شهری

شناسه کالا

۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۶۴۳-۲۹۰۲۰۹۶۶۰۱۶۶۷

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...