سرخ کن تیواریکس TIVARX مدل TX-1099

از {{model.count}}
تعداد
نوع
با خیال راحت خرید کنید ، موجودی و قیمت های نیک اندیش به روز می باشد .
در صورت نیاز به تعداد بیشتر از کالا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .
فروشنده فروشنده: نیک اندیش
آماده ارسال ناموجود
8,500,000
3%
8,290,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جنس قطعات: استیل ضد زنگ
نوع عملکرد: صفحه نمایش لمسی
قابلیت تنظیم دما و تایمر به صورت دستی
قالبیت خاموش شدن خودکار
قابلیت اتصال به وای فای

بررسی سرخ‌کن بدون روغن تیوارکس مدل TX-1099

 

در سال‌های اخیر سرخ‌کن‌های بدون روغن با ارائه ویژگی‌هایی مانند افزایش سرعت آشپزی، عدم نیاز به استفاده از روغن، آماده‌سازی غذا باکیفیت قابل‌قبول و در کل آسان‌تر کردن آشپزی، طرف‌داران زیادی پیدا کرده اند. درصورتی‌که پزشکتان به شما توصیه کرده است تا مصرف روغن خود را کم کنید و یا اصلاً نباید از روغن استفاده کنید، یا به دنبال کاهش وزن هستید و قصد دارید به‌ سلامت خودتان و اعضای خانواده تان اهمیت بیشتری بدهید، سرخ‌کن بدون روغن بهترین پیشنهاد برای شماست. وجود این دستگاه در آشپزخانه شما، تجربه متفاوتی از آشپزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

یکی از کامل‌ترین و کارآمدترین سرخ‌کن هایی که به‌تازگی در بازار لوازم‌خانگی تبدیل به کالایی پر فروش شده است، سرخ‌کن 12 لیتری تیوارکس مدل TX-1099 است. این دستگاه توان بسیار بالایی دارد و به کمک آن بسیاری از موادی غذایی مانند مرغ، گوشت، سبزیجات گوناگون و حتی کیک و یا نان قابل‌تهیه هستند. ظرفیت سرخ‌کن بدون روغن تیوارکس به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید مقدار بیشتری غذا را با یک بار آشپزی تهیه کنید. با استفاده از این سرخ‌کن یک وعده غذایی برای 2 تا 6 نفر قابل پخت است.

 

ویژگی‌های منحصربه‌فرد

قدرت سرخ‌کن بدون روغن تیوارکس حدود 1800 وات است و با درنظرگرفتن حجم و کارایی بالای آن، می‌توان گفت این دستگاه نسبت به سایر مدل‌های مشابه قابلیت‌ها و توانایی بسیار بیشتری دارد. ویژگی‌های این دستگاه باعث می‌شود آماده شدن غذا سریع‌تر انجام شود. داخل این سرخ‌کن چراغی تعبیه شده تا بتوانید داخل دستگاه را ببینید و وضعیت غذای خود را کنترل کنید. صفحه‌نمایش این سرخ‌کن بدون روغن کاملاً لمسی است. سرخ‌کن تیواریکس از طریق وای‌فای قابل اتصال به اینترنت است و می‌توانید با نصب برنامه مخصوص سرخ‌کن تیوارکس، از طریق تلفن همراه زمان، دما و سایر تنظیمات دستگاه را از قبل و از راه دور مشخص کنید یا دستگاه خود را روشن و یا خاموش کنید، تا غذا حتی قبل از اینکه شما به خانه برسید آماده شده باشد. امکان استفاده از 10 برنامه پخت، قابلیت تنظیم دما و زمان به‌صورت دلخواه و دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد سرخ‌کن تیوارکس، این دستگاه را تبدیل به یک سرخ‌کن ایدآل کرده است.

 زمان و انرژی کمتر، غذای سالم‌تر

سرخ‌کن 12 لیتر تیوارکس یک سرخ‌کن چندکاره و کاملا حرفه‌ای است که قابلیت استفاده به عنوان یک هواپز بدون روغن یا حتی آون توستر را هم دارد. با تیوارکس شما غذاهایی سالم تر و خوشمزه تر از قبل را برای خانواده خواهید پخت. با این دستگاه حتی می توانید میوه‌ها را خشک کنید یا از آن به عنوان کباب پز، سبزی خشک کن و حتی برای پخت پیتزا و کیک استفاده کنید. می توانید بدون روغن و یا با مقدار کمی روغن غذایی لذیذ و دلچسب تهیه کنید. علاوه بر این، تمامی این ویژگی‌ها باعث راحتی بیشتر می‌شود و  به وقت و انرژی کم‌تری برای آشپزی نیاز خواهید داشت. سرخ‌کن از هوای گرم برای پختن غذا استفاده می‌کند، بنابراین ممکن است برای سرخ‌کردن به روغن کمی نیاز باشد. این مزیت به شما اجازه می دهد تا غذاهایی با چربی و کالری کمتر بپزید.

 در جعبه محصول، همراه با دستگاه سرخ‌کن 12 لیتری تیوارکس مدل TX-1099 این قطعات نیز قرار دارند:

  • سبد اصلی سرخ‌کن
  • جوجه گردان
  • سبد چرخان
  • دو عدد سینی توری که قابلیت پخت همزمان را فراهم می‌کنند
  • یک سینی بزرگ
  • 10 عدد سیخ‌ برای جوجه، بال، کتف، جگر و …
  • سیخ مخصوص برای تهیه مرغ بریان
  • دستگیره‌های بیرون بر سینی‌ها و سبد

یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول جوجه‌گردان و سبد چرخان است که باعث می‌شود تمامی مواد غذایی درون سرخ‌کن به‌خوبی و به‌صورت یکنواخت پخته شوند و احتیاجی به زیرورو کردن مواد نیست. سرخ‌کن بدون روغن تیوارکس دارای سیخ جوجه‌گردان و فن کانوکشن است و هوای نامطبوع داخل را از بین برده و طعم اصلی و مواد مغذی دستگاه را حفظ خواهد کرد. شست‌وشوی این سرخ‌کن هم بسیار آسان است. می‌توانید برای شست‌وشو فقط از یک مایع ظرف‌شویی ابر نرم استفاده کنید یا شست‌و‌شوی سبد و دیگر قطعات را با ماشین ظرفشویی انجام دهید.


برند : تیوارکس
توان مصرفی 2000
ظرفیت : 12 لیتر
جنس بدنه : پلاستیک مقاوم
رنگ : استیل مشکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...